środa, 7 sierpnia 2013

ZLOT-SZALONE CHWILE,PIĘKNE CHWILE...

Oj działo się przez weekend...działo!
Zleciało się do mnie stadko czarownic różnej maści. W sumie uzbierało się Nas 13. Pechowo nie było. Mieszkanko pękało w szwach ale natychało się twórczością w każdym kąciku. Najwięcej oczywiście(mam nadzieję-w końcu to był zlot decoupażystek!) było decou. Ale i maszyna do szycia była w ruchu i koraliki i sznureczki i papierki. A przede wszystkim mnóstwo radości!!
Najmniej było spania :)

A TO MY WSZYSTKIE:

Na kładce Bernatka

Pod nieistniejącą już "Dziuplą"
(oj jak żal! :(  )
W Kolejce po zapiekanki U Endziora
BYŁO TWÓRCZO: 






 BYŁO WESOŁO:




 A PRZEDE WSZYSTKIM PONIEWAŻ BYŁ TO CZAS MOICH BAAARDZO OKRĄGŁYCH URODZIN BYŁO MNÓSTWO BUZIAKÓW I PREZENTÓW!!!!







SZALONE CHWILE...PIĘKNE CHWILE...DZIĘKUJĘ WAM KOCHANE MOJE!!!!! :*

12 komentarzy:

  1. Oj działo się, działo! Super relacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś jeszcze tylko na naszych blogach nie pojawiła się fotorelacja :) no i plus Zielona :)

      Usuń
    2. Zielona nie będzie stawał w szranki z tak znakomitymi relacjami:)Coś wymyśli innego:D

      Usuń
    3. Eee ta, może nie w szranki, bo Joli i M7 nie dorównam, ale przecież należało wspomnieć o TAKIM wydarzeniu i na swoim kawałku podłogi. A że zdjęć zrobiłam malutko, wyszło co wyszło.

      Usuń
  2. Jolu to Tobie należą się największe podziękowania:
    - za gościnę
    - za udostępniony taras
    - za serducho do takiej zgrai
    - za trzy łazienki do umycia po ogromnej ilości farby i potu na sobie
    - oraz za cierpliwość do ewentualnych strat (mam nadzieję że nie było.

    Byle do szybkiego następnego spotkania :)))

    P.S. Ha Ha ha My jako jedyne piżamowe na tym party :)))))))

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślę całusy i strasznie tęsknie:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Jolinko było cudownie bo u ciebie zawsze tak jest:) jesteś super Wiewióra:* DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i całuję,Mocno,mocno:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och pyszczki moje kochane! To ja dziękuję,że byłyscie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cudne to musiało być spotkanie, tylko pozazdrościć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ewelino! To niezapomniane chwile!!!!

      Usuń
  8. Zdjecia coraz weselsze, bardzo żałuję Jolinko, że nie mogłam
    do Was przybyć - na wspaniały zlot krakowski w Waszym pieknym
    mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojej Dziupli i zostawienie tu śladu.Uważnie chłonę wszystkie słówka :*