niedziela, 20 października 2013

PUDEŁKO NA ŚWIECIDEŁKO



Biżuteryjki ponownie tworzą sercem i swoimi zdolnymi łapkami wielkie projekty dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Mam zaszczyt uczestniczyć w jednym z nich tworząc pudełko na jeden z najbardziej chyba spektakularnych projektów-kolię "Gwiezdny Pył"
54 twórczynie z całego kraju i nie tylko zrobiło takie cacuszka:





A będzie go zszywać (już sie to chyba stało) weraph.
I ja na to cudo tworzę pudełko.Duże wyzwanie.Bardzo chciałabym aby choć w ułamku było godne wnętrza. Myślałam,myślałam aż w końcu w głowie wykluły sie ostatecznie 2 projekty do wyboru, które realizuję intensywnie od kilku dni.  Po zgromadzeniu wszelkich materiałów wzięłam się ostro do pracy.Weekend miałam więc bardzo pracowity.Wcześniej  mniej ciekawe ale ważne przygotowanie surowych pudełek: wszelkie gruntowanie,malowanie,wybieranie i wyrywanie serwetek....
Dziś mocno twórczy dzień czyli to co wiewiórki lubią najbardziej :)

Pierwsze pudełko postanowiłam ubrać "w koronki". Przewertowałam tony wzorów frywolitkowych,pooglądałam moje serwetki i wzięłam sie za malowanie.
Tonacja perłowo-srebrno-złota pod kolory kolii.
Oto kilka etapów mojej dzisiejszej pracy:








Czyli zakropkowany dzień miałam :)
Mam nadzieję, że ni porwałam się "z motyką na słońce".....
Ale na wszelki wypadek powstaje też inna wersja.Tu już króluje decoupage.


A to moja słodka" pomocnica":





3 komentarze:

  1. Zapowiada się pudełkowe cudeńko. Kolia będzie olśniewająca. Lilu to już nastolatka się zrobiła.
    Pozdrowionka od Biernasi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu mnie zachwyciała pierwsza wersja koronkowa. Wielkie brawa za duże
    serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna koronka, dużo pracy i kropkowania ale efekt warty wysiłku, a kotek przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojej Dziupli i zostawienie tu śladu.Uważnie chłonę wszystkie słówka :*